Jiří Sklenář se stal novým trenérem brankářů v Chomutově

S 3-týdenním časovým zpožděním informuje o změně trenérského působiště editora a hlavního mentora webových stránek Svět hokejového brankáře Jiřího Sklenáře, který po 3 letech ukončil své působení v klubu HC ZUBR Přerov a přijal nabídku HC Piráti Chomutov, kde od září připravuje brankáře Akademie (junioři, starší dorost, mladší dorost) a „A“ mužstva Pirátů.

S odstupem se Jiří Sklenář svěřil , co ho vedlo k takovému rozhodnutí, co od nového působiště očekává a na další věci související se změnou prostředí.

Osobní pohled Jiřího Sklenáře

Přibližně před měsícem mě kontaktoval Radek Tóth, který je šéftrenérem brankářské komise ČSLH. Ptal se mě, zda bych měl zájem trénovat v Chomutově brankáře Akademie a „A“ mužstva. Odpověděl jsem ano, ale dál jsem to neřešil.  Za pár dní mě kontaktoval Vladimír Růžička, který pracuje v Chomutově jako konzultant, s konkrétní nabídkou a po následné osobní schůzce jsem nabídku přijal. Lákalo mě trénovat v klubu, který má Akademii ČSLH a navíc možnost trénovat seniorskou kategorii. Začátek mého působení nebyl ideální, protože některé věci byly pro mě zcela nové a potřeboval jsem trochu času na aklimatizaci:

·         Odlišná metodika přípravy brankářů v nižších kategoriích klubu.

·         Velký počet trenérů brankářů v předchozích letech.

·         Odlišná struktura klubu.

·         Přístup jednotlivých brankářů.

·         A další.

Teď můžu říci, že se každý den posouvám dál nejen po trenérské, ale i po lidské stránce a každý den a trénink beru jako výzvu.

Jen upřesním, že nakonec nejsem u „A“ mužstva v Chomutově, ale v jeho farmářském týmu Sk Kadaň, který hraje stejnou soutěž.